သူ နဲ႔ ကၽြန္မ


သူ နဲ႔ ကၽြန္မစ ၿပီးဆုံတဲ႔ေန႔


ကၽြန္မၿမဳိ႕ထဲသြားမယ္လုပ္တုန္းအဲဒီေန႔ကမွတ္မွတ္ရရအရမ္းခင္တဲ႔သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က

ကၽြန္မဆီကိုဖုန္းဆက္လာတယ္။သူအလွဴလုပ္မွာမုိ႔လုိ႔ဆႏြင္းမကင္းတစ္ဗန္းေလာက္ကၽြန္မတို႔

ေအာ္ဒါမွာေနက်ဆိုင္မွာမွာခဲ႔ေပးပါတဲ႔။ကၽြန္မလည္းမွာေပးမယ္ဆိုၿပီးၿမဳိ႕ထဲကိုထြက္လာခဲ႔တယ္။

ၿမဳိ႕ထဲေရာက္ေတာ႔ကၽြန္မစားေနက်ဆိုင္မွာထမင္းစားတယ္ေလ။အဲဒီမွာသူ႔ကိုကၽြန္မစေတြ႔တာဘဲ။

အခုမွသူကအလုပ္စတာလား၊ဒီဆိုင္ကိုေရာက္ရဲ႕သားနဲ႔သူ႔ကိုသတိမထားမိတာလား၊ကၽြန္မကိုယ္တိုင္မသိခဲ႔ပါဘူး။

သူကအဲဒီဆိုင္မွာစားပြဲထုိးေနတဲ႔၀န္ထမ္းတစ္ေယာက္ပါ။

အဲဒီေန႔ကသူ႔သူငယ္ခ်င္းေတြကသူ႔ဆိုင္မွာလာစားေတာ႔သူကသူ႔အေၾကာင္းကိုသူ႔သူငယ္ခ်င္းေတြကို

ေၿပာၿပေနတာကၽြန္မကသူတို႔ေဘးနားမွာထိုင္ေတာ႔အကုန္လုံးၾကားေနရတာေပါ႔။အဲဒီမွာတင္ကၽြန္မသူ႔ကိုစတင္ၿပီး

သတိထားမိတာပါဘဲ။သူကအဲဒီဆိုင္မွာအခ်ိန္ပိုင္္းစားပြဲထုိးဆိုတာရယ္၊သူေက်ာင္းကသိပ္အဆင္မေၿပဘူးဆိုတာရယ္၊

ၿပီးေတာ႔သူဒီလအိမ္ကိုပိုက္ဆံၿပန္မေပးႏုိင္ဘူးဆိုတာရယ္ေၿပာေနတာေၾကာင္႔ကၽြန္မသူ႔ကိုမသိမသာလွည္႔ၾကည္႔ခဲ႔မိတယ္။

ကၽြန္မရင္ထဲေလဘယ္လိုမွန္းမသိတဲ႔ေဒနာတစ္မ်ဳိးခံစားသြားရေအာင္သူ႕ရုပ္ကေလးက

ပိဘိကေလးတစ္ေယာက္လိုအၿပစ္ကင္းစင္လြန္းလွပါတယ္။

ကၽြန္မလည္းဆုံးၿဖတ္ခ်က္တစ္ခုခ်ခဲ႔တာရွင္တို႔သိရင္မိန္းမေစ်းက်တယ္လို႔မ်ားေၿပာမလားေနာ္။

ကၽြန္မဆုံးၿဖတ္ခ်က္ကသူရွိေနတဲ႔အဲဒီဆိုင္ေလးမွာကၽြန္မအၿမဲတမ္းအားေပးေတာ႔မယ္လို႔။

ကၽြန္မပိုက္ဆံရွင္းၿပီးသူ႔ေရွ႕ကမ်က္လႊာေလးအသာခ်ၿပီးထြက္လာခဲ႔တယ္။ၿပီးေတာ႔ဆႏြင္းမ

ကင္းမွာၿပီးေတာ႔အိမ္ကိုၿပန္ခဲ႔တယ္။အိိမ္ၿပန္ေရာက္ေရာက္ခ်င္းကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းဆီဖုန္းဆက္

ၿပီးေတာ႔သူအေၾကာင္းကိုေၿပာၿပတယ္။သူတို႔ကလည္းကၽြန္မေၾကြေနတဲ႔ေကာင္ေလးဆိုေတာ႔

ေတြ႔ဖူးခ်င္ေနၾကတယ္။အဲဒါန႔ဲပဲေနာက္တစ္ရက္သူ႕ဆိုင္မွာဘဲထိုင္ၿဖစ္ၾကတယ္။ကၽြန္မသူငယ္

ခ်င္းေတြကဘယ္မွာလဲေပါ႔။ဒီေနရာမွာတစ္ခုေၿပာဖို႔က်န္တာကကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းေတြရဲ႕အေလ႔အထတစ္ခုပါ။

ဥပမာ..ဟိုေကာင္ေလးကေခ်ာလိုက္တာဆိုရင္မသိမသာမၾကည္႔ဘဲသိသိသာသာတမင္တကာ

ၾကီးေခါင္းၾကီးေတြေစာင္းၿပီးၾကည္႔ၾကတာမ်ဳိး၊တစ္ဖက္လူကိုအေနခက္ေစတဲ႔အၿပဳအမူေတြသိပ္လုပ္တတ္ၾကတာ။

ကၽြန္မလဲအပါအ၀င္ေပါ႔။ကၽြန္မလည္းသူ႔ကိုရွာခဲ႔တယ္မေတြ႔ဘူး။

အဲဒါနဲ႔ထမင္းမွာဖို႔တန္းစီေနတုန္းမွာသူကေနာက္ဖက္မွာပန္းကန္ေတြေဆးေနတာကိုကၽြန္မလွမ္းေတြ႔လိုက္တယ္။

ထမင္းမွာၿပီးကၽြန္မတို႔စားေသာက္ေနတုန္းမွာူကကၽြန္မတုိ႔ေနာက္ဖက္ကိုသိမ္းဖို႔ထြက္လာတယ္။အဲဒီမွာကၽြန္မက

ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကိုလက္တုိ႔လိုက္တယ္။

သူတို႔အက်င္႔အတိုင္းစားေနတာေတြရပ္ၿပီးေခါင္းေတြေထာင္ကုန္ၾကတာေပါ႔။

သူလည္းအဲဒါကိုရိပ္မိသြားလို႔လား၊နဂိုကကြမ္းေတြစားလုိ႔လားမသိသူ႔မ်က္ႏွာေလးရဲတက္ေနတယ္။

အဲဒီလိုနဲ႔ကၽြန္မတို႔ကသူ႔ဆိုင္ထိုင္တယ္။သူကရွက္လိုက္နဲ႔ေပါ႔။တစ္ခါတစ္ေလသူကေကာ္ဖီေဖ်ာ္တဲ႔ေနရာမွာဆို

ရင္ေကာ္ဖီၾကိဳက္တဲ႔ကၽြန္မနဲ႔ကြက္တိေပါ႔။သူေဖ်ာ္တဲ႔လက္ရာကအရမ္းေကာင္းတာဘဲ။ ဘယ္ဆိုင္နဲ႔မွမတူဘူး။

တစ္ရက္ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ဆီကဖုန္းလာတယ္။ေန႔ခင္းကၽြန္မအလုပ္လုပ္ေနတဲ႔အခ်ိန္ၾကီး။

သူ႔ကိုေကာင္မေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ဖက္ၿပီးသြားတာေတြ႔လိုက္တယ္တဲ႔။ကၽြန္မေလတကယ္႔္ကိုစိတ္မေကာင္းၿဖစ္

ရတယ္။ဘယ္တတ္ႏုိင္ပါ႔မလဲေနာ္။သူကၽြန္မဆီလာတဲ႔ေန႔အထိကၽြန္မစိတ္ရွည္ရွည္နဲ႔ေစာင္႔ရမွာေပါ႔။

ကၽြန္မလည္းစိတ္ညစ္ညစ္နဲ႔ခရီးထြက္သြားခဲ႔တယ္။

ၿပန္ေရာက္လာေတာ႔ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကသူ႔နာမည္ကိုသူ႔ဆိုင္ကဆိုင္ရွင္ေခၚတာၾကားလိုက္လို႔မွတ္ေပးထား

တယ္တဲ႔။အရမ္းခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတဲ႔သူငယ္ခ်င္ေလးေနာ္။သူ႔နာမည္ကေက်ာ္တဲ႔။တစ္လုံးတည္းဘဲလားမသိဘူး။

ကၽြန္မတို႔ေနာက္တစ္ရက္သူ႔ဆိုင္သြားေတာ႔သူ႔ကိုလုံး၀မေတြ႔႔ရေတာ႔ဘူး။ကၽြန္မတို႔တစ္လ

ေလာက္ဆက္တိုက္သူ႔ဆိုင္သြားတယ္။သူ႔အရိပ္အေရာင္ကိုလုံးလုံးမေတြ႔ေတာ႔ဘူး။

ကၽြန္မလဲစားလဲေက်ာ္စိတ္၊အိပ္လည္းေက်ာ္႔စိတ္နဲ႔ဘဲအိပ္ရာထဲဘုန္းဘုန္းလဲပါေတာ႔တယ္။

ေက်ာ္ေရ…ရွင္ကၽြန္မကိုဘာလို႔မ်ားဒီေလာက္ေတာင္စိမ္းကားရတာလဲ။မိန္းကေလးတစ္

ေယာက္ရဲဲ႕အခ်စ္ကိုဘာလို႔မ်ားဥပကၡာၿပဳႏုိင္ရက္တာလဲ။မိန္းကေလးဘက္ကဒီေလာက္ေရလာေအာင္လုပ္ေပး

တာေတာင္ရွင္ဘာႏွလုံးသားနဲ႔ေၿမာင္းမေဖာက္တာလည္းဆိုတာကၽြန္မစဥ္းစားလို႔မရဘူး။ေက်ာ္ေရ..

ရွင္႔ေၾကာင္႔ကၽြန္မေသေတာ႔မယ္သိလား။ရွင္႔ကိုေလကၽြန္မသနားတာေရာေမတၱာေရာေပါင္းၿပီးကၽြန္မေလ.

ကၽြန္မခ်စ္ခဲ႔ရတာပါေက်ာ္ရယ္..

ကၽြန္မမွာဘာအၿပစ္ရွိလို႔လဲေက်ာ္ရယ္။ကၽြန္မရင္ထဲမွာဘယ္လိုခံစားေနရတယ္ဆိုတာကၽြန္မမွတပါး

ဘယ္သူမွသိႏုိင္မွာမဟုတ္ပါဘူးေလ။နဂုိႏွလုံးေရာဂါကၿပန္ထလာ၊ေက်ာ္ပစ္သြားတဲ႔ေန႔ေတြကမ်ားလာ

ဆိုေတာ႔ကၽြန္မဘ၀ကၽြန္မအသက္ကိုေသမင္းလက္ထဲကိုဘဲထုိးထည္႔လုိက္ရေတာ႔မယ္ေက်ာ္ရယ္။

ကၽြန္မမေသခင္ဆုေလးတစ္ခုဘဲေတာင္းခ်င္ပါတယ္ေက်ာ္ရယ္။


ေနာင္ဘ၀ဆက္တိုင္းဆက္တိုင္းမိန္းမစင္စစ္ဧကန္ၿဖစ္ရပါလို၏။

3 comments:

Talkii said...

cbox ေလးထည့္ထားရင္ ပိုျပည့္စုံသြားမယ္။ တစ္ဦးနဲ႔တစ္ဦး အျပန္အလွန္ ႏႈတ္ဆက္လို႔ရတာေပါ့။ အဖိုးတန္စာေတြ ေ၀မွ်ႏိုင္ပါေစဗ်ာ။

မ်က္မွန္ေလး said...
This comment has been removed by the author.
မ်က္မွန္ေလး said...

ဟုတ္ကဲ႔ရွင္႔။ ထည္႔ၿပီးသြားပါၿပီ။ ေက်းဇူးအထူးတင္ရွိပါတယ္ရွင္႔။