ရပ္ကြက္ထဲမွာဗ်ာ

ဒီေခါင္းစဥ္ေလးကိုၾကည္႔ၿပီးေတာ႔ ၾကည္ႏူးစရာဇာတ္လမ္းလို႕ေတာ႔ မထင္လိုက္ပါနဲ႔။ တကယ္႔ကို ရင္နင္႔စရာဇာတ္လမ္းေလးတစ္ပုဒ္ပါ။

ကိုယ္ဒီဇာတ္လမ္းေလးကို ေကာင္ေလးဘက္က ခံစားၿပီးေရးထားတာပါ။

ဇာတ္လမ္းစၿပီေနာ္။

ကၽြန္ေတာ္႔ နာမည္အၿပည္႔အစုံက ေဇာ္ရဲႏုိင္ပါ။ ကၽြန္ေတာ႔ မွာ အစ္မ ႏွစ္ေယာက္ နဲ႕ ေဆြေဆြ ဆိုတဲ႔ ညီမေလးတစ္ေယာက္ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ႔မိဘ ေတြက ကၽြန္ေတာ္တို႔ေမာင္ႏွမေတြ ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက ကြဲသြားပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္တို႕ကေတာ႔ ေမေမဘက္ လိုက္ခဲ႔ၾကပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေမေမ ကေရွ႕ေနပါ။ ေမေမက ေၿပာပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေမေမ နဲ႕ေဖေဖ ကြဲၿပီးႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ၾကာေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ေဖေဖ ေနာက္မိန္းမယူသြားၿပီတဲ႔။ ကၽြန္ေတာ္႔ေမေမ ကို ကၽြန္ေတာ္အရမ္းသနားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ေမာင္ႏွမ ေလးေယာက္လုံးကို လူတန္းေစ႔ေအာင္ မေတာင္႔မတ မေၾကာင္႔မၾကေနႏုိင္ေအာင္ ထားႏုိင္ခဲ႔ပါတယ္။ ဒါေပမဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႕ေမာင္ႏွမ ေတြအားလုံးမွာ ကၽြန္ေတာ္မမအၾကီးဆံုးက လြဲလို႕ က်န္တဲ႔ သူေတြဟာ တစ္ေယာက္တစ္မ်ဳိးမရိုးႏုိင္ေအာင္ဆိုးခဲ႔ၾကပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ၈ တန္းႏွစ္ေရာက္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ အမအလတ္က ေယာက်ာ္းေနာက္ လိုက္ေၿပးပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ကေတာ႔ ၉ တန္းမွာ ၿပႆနာ စရွာေတာ႔တာဘဲ။ ကၽြန္ေတာ္မွာ ၈ တန္းကတည္းက ၾကိဳက္လာတဲ႔ လုလု ဆိုတဲ႔ ရည္းစားေလးတစ္ေယာက္ရွိပါတယ္။ လုလုတို႕ ကကိုယ္တို႕ထက္စာရင္ေတာ္ေတာ္ပိုက္ဆံရွိပါတယ္။ လုလုက ကၽြန္ေတာ္႕ကို အရမ္းခ်စ္ပါတယ္။ ၉ တန္းေရာက္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေဆးလိပ္ေတြဘာေတြ စေသာက္တက္ေနၿပီ။ ကလပ္ေတြ သြားတတ္ေနၿပီေလ။ အေပါင္းအသင္းကလည္း စုံလာၿပီေလ။ ကလပ္သြားရင္းနဲ႔ ခင္လာတဲ႔သူငယ္ခ်င္းေတြေတာင္ ရွိေနၿပီေလ။ ကိုေက်ာ္ ရယ္ ေနာ္ေနာ္ ရယ္ ကိုထြဋ္ၾကီး ရယ္သုံးေယာက္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ခင္လာခဲ႔တယ္။ သူတို႕သုံးေယာက္ ကနည္းနည္းအေကာင္းၾကီးၾကီးရဲ႕သားေတြေပါ႔ေနာ္။ ကားေတြဘာေတြကိုယ္တုိင္ေမာင္းၿပီး ကလပ္လာၾကတယ္ဆိုပါေတာ႔။ ကၽြန္ေတာ္တို႕အိမ္မွာလည္း စလြန္းကားေလးတစ္စီးရွိပါတယ္။
ဒါေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္႔ေမေမ က ကၽြန္ေတာ႔ကို ငယ္ေသးလို႕ဆိုၿပီးေပးမေမာင္းဘူး။ ကၽြန္ေတာ္က ကိုေက်ာ္ တုိ႕ကိုအားက်မိေတာ႔တာေပါ႔။

ဒီေန႕ဟာ ကၽြန္ေတာ႔ဘ၀ တစ္ဆစ္ခ်ဳိးေၿပာင္းလဲမယ္႔ေန႔ပါဘဲ။ ေက်ာင္းဆင္းတဲ႔ ညေနခင္းတစ္ခုမွာေပါ႔။ ကၽြန္ေတာ္ကအၿဖဴအစိမ္းနဲ႔ ။ လုလုကလည္းအၿဖဴအစိမ္းနဲ႕။ ကိုထြဋ္ၾကီးက ကၽြန္ေတာ္႔ကို ကားနဲ႔ လာေခၚတယ္။ ကလပ္သြားမယ္ေပါ႔။ ကၽြန္ေတာ္လည္း အိမ္ၿပန္ အ၀တ္အစားလဲၿပီး မွလိုက္မယ္ေပါ႔။ ဒါနဲ႔ ကိုထြဋု္ၾကီးက ကၽြန္ေတာ္႔ကို ည ၇ နာရီေလာက္ အိမ္ေအာက္ကိုလာေခၚတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္းလိုက္လာၿပီး လုလုကို ၀င္ေခၚဖို႕ လသာ လမ္းကို ကိုထြဋ္ၾကီးကိုေမာင္းခုိ္င္းလိုက္တယ္။ ၿပီးေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႕ေတြ ကလပ္သြားၾကတယ္ဆိုပါေတာ႔ဗ်ာ။ အၿပန္က်ေတာ႕ ကိုေက်ာ္ ကေရွ႕မွာထိုင္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ရယ္ လုလုရယ္ ေနာ္ေနာ္ရယ္က ကားေနာက္ခန္းမွာ ေပါ႔။ ကၽြန္ေတာ္အရမ္းမူးေနပါၿပီ။ လုလု လည္းနည္းနည္း ေသာက္ထားပါတယ္။ ဒါေပမယ္႕အသိေတာ႔မလြတ္ေသးပါဘူး။ သူတို႕ေတြရက္စက္တယ္ဗ်ာ။မဂၤလာေစ်းနားမွာ ကားရပ္ၿပီး လုလု ကို စိတ္ၾကြ ေဆးၿပားေတြ တုိက္ေနၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္သူ႕တို႕ကိုတားပါတယ္။ သူတို႕က သုံးေယာက္၊ကၽြန္ေတာ္က တစ္ေယာက္တည္း။ကိုထြဋ္ၾကီး နဲ႔ ကိုေက်ာ္တို႕က ကၽြန္ေတာ္ကိုခ်ဳပ္ထားပါတယ္။ ေနာ္ေနာ္က လုလု ကိုပါးစပ္ထဲ အတင္းေဆးၿပားေတြ ထိုးထည္႔ေနပါတယ္။ ၿပီးေတာ႔ဗ်ာ သူတို႕လုလုကို တစ္ေယာက္တစ္လွည္႔စီ မုဒိန္းက်င္႔ၾကပါတယ္။ လုလုခမ်ာမွာ ေမ်ာ႔ေမ်ာ႔ဘဲက်န္ပါေတာ႔တယ္။

ၿပီးေတာ႔ လုလုေနတဲ႔ လသာလမ္းကိုေမာင္းၿပီး လုလု ရဲ႔အိမ္ေရွ႕မွာ လုလုကို ကားေပၚကေန တြန္းခ်ခဲ႔ပါတယ။္ လုလုတုိ႔ေဖေဖထြက္လာၿပီး လုလုကိုမၿပီး ညတြင္းခ်င္းဘဲေဆးရုံတင္လုိက္ ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လာေခၚသြားတာ သိတဲ႔ သူ႔ေမေမက မနက္ေရာက္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ကို မုဒိန္းမွဳနဲ႔ ရဲစခန္းမွာ တရားစြဲထားပါတယ္။ ပထမဆံုး အထက္တန္းေက်ာင္းသား မုဒိန္းေကာင္အၿဖစ္ ကၽြန္ေတာ္ မွဳခင္းဂ်ာနယ္ေတြထဲမွာ ပါခဲ႔ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကို ေက်ာင္းထုတ္ခဲ႔ပါတယ္။ လုလုကေတာ႔ ရွက္လို႕ ေက်ာင္းကထြက္သြားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္အခ်ဳပ္ထဲမွာ သုံးလေလာက္ေနရပါတယ္။ ကိုေကၽာ္တုိ႕ ေနာ္ေနာ္တို႕ ကိုထြဋ္ၾကီးတုိ႔ က အေကာင္းၾကီးၾကီးရဲ႕သားေတြဆိုေတာ႔ သူတို႔ကအထဲမွာမေနရပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ဘဲ ေနရပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္႔ေမေမကေရွ႕ေနဆိုေတာ႔ လုလုနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ကို ေပးစားမယ္ဆိုၿပီး လုလုတုိ႕ဘက္ကို အမွဳပိတ္ခို္င္းလိုက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း လုလု ဘာၿဖစ္ၿဖစ္ယူမယ္ဆိုၿပီး ေပ်ာ္ေနခဲ႔ပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ေမေမ ကကၽြန္ေတာ္႔ကိုိ လုလုကို အိမ္တစ္ေဆာင္မီးတစ္ေၿပာင္ထားႏုိင္ေအာင္ ႏုိင္ငံၿခား မွာ အလုပ္သြားလုပ္ခု္ိင္းပါတယ။္ ကၽြန္ေတာ္႔ႏုိင္ငံၿခားမွာ ရွိေနစဥ္မွာ ေမေမကလုလုနဲ႕ ကိစၥကို ဖ်တ္သိမ္းခဲ႔ပါတယ္။ အဲဒါေတြ ကၽြန္ေတာ္ၿပန္လာမွသိတာပါ။ လုလုကို လသာလမ္းမွာ သြားရွာေတာ႔လည္းမေတြ႔ ဘူး။

ကၽြန္ေတာ္စိတ္ေတြ ေတာ္ေတာ္ေလခဲ႔ပါတယ္။ ဒါနဲ႔ ဘဲကၽြန္ေတာ္ နံပါတ္ဖုိး သုံးၿဖစ္တယ္ဆိုပါေတာ႔။ရန္ကင္းမွာ က နံပါတ္ဖုိးက အရမ္္းေပါတယ္။ ဘယ္ကေန ဘယ္လိုရၾကလည္းေတာ႔မသိဘူး။ ရန္ကင္းက အလုပ္မရွိ အကိုင္မရွိ တဲ႔ လူငယ္ေတာ္ေတာ္မ်ား မ်ားဟာ နံပါတ္ဖုိး သုံးၾကပါတယ္။ အဲဒီလိုနဲ႕ ရန္ကင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္ေလေနတုန္း ကၽြန္ေတာ္တဳိ႕အိမ္ေရွ႕ကိုေၿပာင္းလာတဲ႔ မမၾကီးတစ္ေယာက္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္သူေတြၿဖစ္သြားခဲ႔ပါတယ္။ ဒီမမၾကီးကလည္း ဖိုးသုံးတယ္ေလ။ ဒီမမၾကီးက ပိုက္ဆံရွိေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း သူ႕ဘက္ကို ယုုိင္မိတာေပါ႔။ေနာက္သူ႕အိမ္သြားရင္ ကၽြန္ေတာ္ညီမေလးကို ပါကၽြန္ေတာ္ေခၚေခၚသြားမိတယ္။ အဲဒီမွာတင္ ကၽြန္ေတာ္႔ညီမေလး ေဆြေဆြပါ ပ်က္စီးၿခင္းလမ္းစေရာက္ေတာ႔တာဘဲ။ ေဆြေဆြ႕ကို မမၾကီးက ဖိုးရွဴနည္းေတြ သင္ေပးၿပီး ေဆြေဆြရွဴဖို႕အတြက္ ဖိုးဖိုးပါ သူကေပးေတာ႔ စြဲၿပီေလ ေဆြေဆြလည္း။

ကၽြန္ေတာ္တို႕ အဲဒီလိုဖုိးရွဴ ေနတဲ႔ အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္အစ္မလတ္က သူေယာက်ား္နဲ႔ကြဲၿပီး ကေလးတစ္ေယာက္အဖတ္တင္ေနခဲ႔တယ္။ တစ္ရက္ကၽြန္ေတာ္႔ ကိုဘယ္သူကလက္တို႔လိုက္လည္းမသိဘူး ။သက္ဆိုင္ရာက လာဖမ္းတယ္။ နံပါတ္ဖိုုးမွဳဆိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ေမေမလည္း ဘာမွမတတ္ႏုိင္ေတာ႔ဘူးေပါ႔။ ကၽြန္ေတာ္ အထဲမွာ သုံးႏွစ္ေလာက္ေနရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္အထဲမွာ ေနေနတုန္း ေဆြေဆြ ကနံပါတ္ဖုိးသမား တစ္ေယာက္နဲ႔ အိမ္ေထာင္က်သြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အမလတ္က ေနာက္ေယာက်ာ္း တစ္ေယာက္ယူလိုက္တယ္ လို႕သိရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အေမနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္အမၾကီးကေတာ႔ ဒီအတိုင္းပါဘဲ။ ကၽြန္ေတာ္႔ အမၾကီးက အရမ္းေအးပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အငယ္သုံးေယာက္နဲ႔ တစ္ၿခားစီပါဘဲ။ သူ႕ခမ်ာ ေမာင္ေတြ ညီမေတြေၾကာင္႔ ပတ္၀န္းက်င္မွာ အရွက္ရခဲ႔ရေပါင္းလည္းမ်ားပါၿပီ။
ကၽြန္ေတာ္ ဒီကလြတ္ရင္ေတာ႔ လိမၼာေတာ႔မယ္ လုိ႕ အထဲမွာ သံႏၵိဌာန္ ခ်လုိက္ပါတယ္။

ဒါဟာ က္ိုယ္႔ တုိ႔ရပ္ကြက္ထဲက တကယ္႔ၿဖစ္ရပ္မွန္ေလးပါ။
ေဇာ္ရဲႏိုင္လည္း လြတ္လာၿပီး သူ႕အေမအတြက္ေတာ္ေတာ္ ေလးအားကိုးရမယ္႔သားတစ္ေယာက္ၿဖစ္လုိ႔လာခဲ႔ပါၿပီ။
အမည္ ေတြကိုေတာ႔ေၿပာင္းလဲေရးသားထားပါတယ္ရွင္။

12 comments:

မင္းအိမ္ျဖဴ said...

ဟုိးတုန္းက နာမည္ၾကီးစာေရးဆရာမတစ္ေယာက္က ရန္ကင္းတိုက္ခန္းေတြ ေပၚကာစမွာ အဲဒီလို ျပသနာ ေတြ ကို ေရးဖူးတယ္ေလ ၊၊ ကြ်န္ေတာ္ေတာ့ မဖတ္လိုက္ ရဘူး ကြ်န္္ေတာ့္အစ္မေျပာျပတာပါ

အခုလည္း မ်က္မွန္ေလးစာကုိ ေသခ်ာကုိဖတ္သြား ပါတယ္၊၊

လူဆိုတာ ကြ်တ္ခ်ိန္တန္မွ ကြ်တ္ပါတယ္ ၊၊ အခုလို ကြ်တ္သြားတယ္ ဆိုေတာ့လည္း ၀မ္းသာပါတယ္ဗ်ာ၊၊

ကိုလူေထြး said...

ဟူး... ရင္ေမာစြာနဲ႕ ဖတ္ရပါလား မ်က္မွန္ေလးေရ...

ကိုယ့္ညီေတြ ညီမေတြဆိုရင္ဆိုျပီး စိတ္ထဲျဖစ္မိေတာ့ ပိုျပီး ယူက်ံဳးမရ ျဖစ္ရပါတယ္...

ရပ္ကြက္ထဲက အျဖစ္ကလဲ ဆိုးလိုက္တာကြာ...

ဒီေန႕ေခတ္က ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ထိန္းႏိုင္သိမ္းႏိုင္မွ ေတာ္ကာက်မယ္ေလ...

ႏိုင္ငံေတာ္ဆိုတာၾကီးနဲ႕ တရားဥပေဒဆိုတာေတြ က ဘယ္ျပည္သူကို မွ အကာအကြယ္ေပးတာ မဟုတ္ေလေတာ့...

ဟူးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး

နဒီမုိးညဳိ said...

သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရွိတယ္
အဲလုိပဲ..နံပါတ္ဖုိးေရာင္းတဲ့..မိန္းမတစ္ေယာက္က..
လူငယ္ေလး..တစ္ေယာက္ကုိ..လာၾကဳိက္တယ္
ျပီးေတာ့.ရန္ကုန္ေရာက္ရင္ေရာင္းဖုိ ့.ဖုိးေတြ..သိမ္းထားခုိင္း.ျပီး.
သူ ့ကုိလဲ..ရူခုိင္းရင္းနဲ ့..စြဲခဲ့ဖူးတယ္တဲ့
ေနာက္ဆုံး.သတိတရား..အခ်ိန္မွီရလုိ ့
လမ္းခြဲျပီး..ခုေတာ့.ဘဝကုိေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ျဖတ္သန္းေနပါျပီ

subuueain said...

စာကိုေသခ်ာလာဖတ္သြားပါတယ္။ ၿပန္ၿပီးလိမၼာသြားတယ္ဆိုေတာ့ဝမ္းသာစရာပါဘဲ

စႏၵကူး said...

အဲလိုဇတ္လမ္းေတြခဏခဏၾကားဖူးတယ္၊ ျဖစ္ရပ္မွန္ဆိုပီးေရးထားတာေတြေရာ၊ သူမ်ားတဆင့္ေျပာျပတာေတြေရာ..အေသးစိတ္ကြဲတာ ကလြဲလို႔အားလံုးအတူတူပါဘဲ.. ဒါကိုၾကည့္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား မတရားမႈေတြခံေနရတယ္ဆိုတာ ခံစားမိပါတယ္..
စိတ္မေကာင္းပါဘူး...

kiki said...

ေရွာင္ေလေဝးေဝး မူးယစ္ေဆး ။(ေဆာင္ပုဒ္)

ရပ္ကြက္ထဲမွာ ဒီလိုပဲရွိတယ္ ။(သီခ်င္း )

လူၾကီးသားသမီး ပိုပ်က္စီး ။
မိဘ ရွိန္ဝါ ကာဗာ ယူတာ ။
မဟုတ္တာ လုပ္ျပီး သူမ်ားလႊဲခ် ။
ခုေခတ္ဥပေဒ သံုးမရ ။ (ကိုယ့္ အျမင္ )

ရြက္လြင့္ျခင္း said...

စိတ္မေကာင္းစြာနဲ ့ ဖတ္သြားပါတယ္

ေႏြးေနျခည္ said...

မွတ္သားစရာေတြ ရသြားတယ္။
မိန္းကေလးတေယာက္ အေနနဲ႕လည္း ကိုယ့္ကိုယ္ကို ထိန္းႏိုင္ဖို႕ အေရးႀကီးတယ္။ အရက္တို႕ ကလပ္တုိ႕ဆိုတာ အထက္တန္းေက်ာင္းသူအေနနဲ႕ လုံး၀မပတ္သက္သင့္တဲ့ေနရာေတြပါ။
လိမၼာပါးနပ္ဖို႕ စာမ်ားမ်ားဖတ္ဖို႕နဲ႕၊ ဘာသာေရး အဆုံးအမေတြ လုိတယ္။ ရင္ေမာစရာႀကီးဟယ္။ ဒီလိုအျဖစ္မ်ိဳး အမ်ားႀကီးရွိဦးမွာေသခ်ာတယ္။

ခုခ်ိန္မွာ ေဇာ္ရဲႏိုင္တေယာက္ လိမၼာေနၿပီဆိုေတာ့ ၀မ္းသာပါတယ္။ အရင္ဘ၀ ျပန္မေရာက္ဖို႕လည္း ဆုေတာင္းပါတယ္။

မ်က္မွန္ေလး said...

တကယ္ပါ။
ဒါဟာ တကယ္႔ၿဖစ္ရပ္မွန္ေလးတစ္ပုဒ္ပါ။

JulyDream said...

ဘယ္သူ႕ကိုမွ လက္ညိဳးမထုိးခ်င္ေတာ့ပါဘူး...

တခါတေလေတာ့လည္း ဟမၼဴရာဘီရဲ႕ ကိုဓ ဥပေဒကို သံုးပစ္လိုက္ခ်င္တယ္။ ဒီေလာက္ ေစ်းေပါေနတဲ့ ေပါမ်ားလွတဲ့ မားကတ္ႀကီး ရိွရဲ႕သားနဲ႕ မုဒိန္းက်င့္တယ္ ဆုိတာႀကီးက နားလည္ရ ခက္လွပါတယ္။

ငွက္ကေလး said...

ဟယ္ သနားလိုက္တာ ေနာ္ ဖတ္ျပီး ေမာသြားတာပဲ မမမွန္ေလးေရ ဖူးးးးးးးးးး ရင္ထဲမေကာင္းဘူးကြယ္

ေရႊျပည္သူ (ShwePyiThu) said...

မူးယစ္ေဆးရဲ႕ ဆိုးက်ိဳးေတြကေတာ့ ေျပာလို႔မကုန္ေအာင္ပါပဲ မ်က္မွန္ေလးေရ... ျဖစ္ရပ္မွန္လို႔သိရေတာ့ ပိုစိတ္မေကာင္း ျဖစ္မိတယ္။ အေရးအသားေကာင္းသလို ဖတ္မိသူေတြအတြက္လည္း အက်ိဳးမ်ားမယ့္ ပို႔စ္ပါ။